Gå til innhold

Fortsatt i live...


suicidegirl

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg kommer "krypende" tilbake... For dere som ikke vet, så var det jeg som skrev det innlegget i natt som ble slettet av webmaster. Jeg ville dø og hadde begynt å ta tabletter, men jeg klarte ikke å gjennomføre det. "Motet" sviktet. Det er ingen som vet om dette -jeg bare gikk og la meg uten å ta kontakt med noen. Det var nok ingen farlig dose jeg hadde fått i meg. Jeg skal ikke gjøre det samme i natt, men drikker meg vel heller dritings for å slippe problemene i alle fall for noen timer. Jeg får vel til slutt si unnskyld for at jeg skrev det innlegget. Jeg regner med at jeg er ganske uønsket her, så jeg tviler på at dere hører noe mer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Jeg har svart deg på forum for psykiatri også - men vil gjenta her at du selvfølgelig er velkommen til å fortsette å skrive her - bare du respekterer de grensene som gjelder mht. innlegg vedr. selvdestruktivitet.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei suecidegirl !!!

Så flott å høre fra deg! Vi var en gjeng på småprat i går som ble rimelig skremt av innlegget ditt!

Kan du ikke heller prøve å prate om problemene dine enn å skulle "kvele" dem? Jeg kan ikke skjønne hvorfor du skulle være uønsket på dol, du har da ikke gjort noe mot noen andre!

Du kan jo ta deg en tur på småprat en sen kveld, på småprat/barn er vi ofte til de stenger av, og vi er overhode ikke bare interessert i å snakke om unger og svangerskap!

Håper det går bra med deg, og ha et godt, flott nytt år!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste innlegget ditt i natt ja, og jeg er veldig glad du kom tilbake og fortalte at du er ok.

Og jeg håper at hvis det er noe annet vi kan hjelpe deg med så skriver du et innlegg - ofte hjelper det å få ut tankene som ligger bak de selvdestruktive (hvis du vet hvilke det er).Ikke tro at du er uønsket - det er du nemlig ikke. Tror du vi hadde blitt bekymret eller tror du at noen hadde giddet å skrive tilbake til deg hvis du var uønsket?

Håper å høre mer fra deg - og håper du vil finne deg et mer oppmuntrende nick. Husk at du er verdigfull.

Vil ellers anbefale deg på det sterkeste å ta kontakt med din lokale legevakt, eller noen andre som kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...