Ulvang Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hei !! Driver på å trener for å komme inn på Politihøyskolen, og jeg lurer på om det er lovlig å bruke kreatin, eller går det under doping? Hvilken effekt vil jeg få av å bruke kreatin, og hvor lang tid tar det før man får noen virkning? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeppo Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Etter mye søking har jeg IKKE funnet noen dokumentasjon på preparatets påståtte effekt. BEKLAGER. Men, det finnes teorier i bøtter og spann - og vektløftere, styrkeløftere, kroppsbyggere som MENER at Kreatin virker. Jeg vet om en ting som virkelig virker bra, opptimalt kosthold, systematisk, strukturert og planlagt trening - ja, og så må man være målbevisst. Stå på Ulvang - du klarer det!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina2 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hei.Slutter meg til Zeppo her. Tenk mer på treningsmetodene og kostholdet ditt.Tilførsel av kreatin vil i beste tilfelle være marginalt, og ikke det som avgjør om du er i god nok form til å klare kravene. Lykke til med opptaket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Zeppo nevner det viktigste av alt. Men kreatin kan ha sin virkning også, så sant det andre er i boks. Effekt merker du ratt etter et par uker. Men det er ingen mirakel "kur". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.