Ulvang Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 Hei !! Driver på å trener for å komme inn på Politihøyskolen, og jeg lurer på om det er lovlig å bruke kreatin, eller går det under doping? Hvilken effekt vil jeg få av å bruke kreatin, og hvor lang tid tar det før man får noen virkning? 0 Siter
Zeppo Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Etter mye søking har jeg IKKE funnet noen dokumentasjon på preparatets påståtte effekt. BEKLAGER. Men, det finnes teorier i bøtter og spann - og vektløftere, styrkeløftere, kroppsbyggere som MENER at Kreatin virker. Jeg vet om en ting som virkelig virker bra, opptimalt kosthold, systematisk, strukturert og planlagt trening - ja, og så må man være målbevisst. Stå på Ulvang - du klarer det!! 0 Siter
Karenina2 Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Hei.Slutter meg til Zeppo her. Tenk mer på treningsmetodene og kostholdet ditt.Tilførsel av kreatin vil i beste tilfelle være marginalt, og ikke det som avgjør om du er i god nok form til å klare kravene. Lykke til med opptaket. 0 Siter
Synch Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Zeppo nevner det viktigste av alt. Men kreatin kan ha sin virkning også, så sant det andre er i boks. Effekt merker du ratt etter et par uker. Men det er ingen mirakel "kur". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.