Gå til innhold

GODT Nyttår


Ann Marit

Anbefalte innlegg

Ser det er en masse aktivitet her inne * BRA *

grete du gjør en superduper jobb sammen med andre fra DIXI..stå på jenter, sammen er vi råsterke....

Til resten av gjengen, Jeg ønsker dere alle mulig lykke for året som kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Oline / Magna

Jeg henger meg på og ønsker alle i DIXI og på overgrepsforum ett godt nytt år. Jeg er selv aktiv på psykiatriforum, men er innom her av og til.

Jeg leste akkurat om Grete Kvalheim i Dagsavisen, dagens ansikt 30.12.200. Jeg støtter arbeidet til DIXI og er også intressert i det arbeidet som gjøres ift. rettssikerheten for kvinner og barn.

Jeg har ingen personlige erfaringer med overgrep, men jeg ser den forferdelige uretten som begås mot barn og kvinner.

Jeg har hatt en jobb som har gjordt at jeg har sett dette i praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på og ønsker alle i DIXI og på overgrepsforum ett godt nytt år. Jeg er selv aktiv på psykiatriforum, men er innom her av og til.

Jeg leste akkurat om Grete Kvalheim i Dagsavisen, dagens ansikt 30.12.200. Jeg støtter arbeidet til DIXI og er også intressert i det arbeidet som gjøres ift. rettssikerheten for kvinner og barn.

Jeg har ingen personlige erfaringer med overgrep, men jeg ser den forferdelige uretten som begås mot barn og kvinner.

Jeg har hatt en jobb som har gjordt at jeg har sett dette i praksis.

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det ble jeg skikkelig glad for!!!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...