Gå til innhold

Gerilja cardio !!?

scooby_doo

Anbefalte innlegg

Hei

jeg vil gjerne gøre litt fra folk som har erfaring med denne type trening.Jeg hørte først om det for en uke siden da SHUMIL la ut denne linken : http://www.iform.no/trening/geriljakardio.shtml

Jeg la om hele treningsopplegget mitt og kjører nå gerilja cardio + litt mage\ryggtrening mandag,tirsdag og fredag. På onsdag trener jeg kun mage\rygg\bryst og armer.

Det ser litt dust ut på treningssenteret å kjøre tredemøllen på full guff hvert 20`ende sekund,men det er kult nok hvis det funker.

Jeg ønsker da selvsagt å brenne vekk siste rest av fett slik at sixpacken kommer ut.

Kostholdet mitt er nøkternt. Har tatt inntil meg alt som er skrevet om proteiner.Ved trening har jeg protein pulver med i vann.Prøver å spise lite frokost siden jeg alltid trener tidlig på morgenen. Har mange måltider som består av kylling+salat(lunch) ,tunfisk (midt på dag) ,ofte fiskemiddag , og ofte egg til kvelds.

Tidligere trente jeg ca 30 min på tredemøllen med 14,5 i hastighet,noe som førte til at jeg brente ca 500 KJ og løp 7,5 km. Er geriljatreningen på 12 min virkelig mer effektivt enn det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...