tsofia Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Jeg er forvirra. Jeg har mistet kompasset mitt. Eller så er jeg i feil terreng.Jeg er helt på bærtur.Denne dagen er ikke som andre dager. Den er ny.Den er annerledes. Aner ikke hvem jeg er lenger. Orden i livet skaper kaos i hode.Får nesten angst av å rydde for mye. Har blitt mer forfengelig...det skremmer meg. Jeg får så vondt inni meg etter at jeg har stelt meg. Får angst av å pusse tennene reglmessig. Av å dussje.Får angst lenge etter at jeg har gredd håret mitt. Får angst av å se meg i speilet med utslått hår. Hvem er jeg nå? Usssj.. Jeg har blitt mer feminin og jeg vet ikke om jeg liker det. Det er iallefall forferdelig vondt. Prøvde å spille et spill jeg aldri hadde spilt. Får fullstendig angst. Alle bokstavene. Alle de nye fargene. Alt er nytt og skremmende. Prøver å se på tv. Får angst av serier som alle ser på. Prøver å like seriene jeg også. Men det er så vondt å se noe nytt. Likevel vet jeg at jeg må videre i livet. Kan ikke klamre meg noe som er forbi. Sorgen......tiår med sorg. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Du har iallefall den rette innstillingen, så kanskje kompasset ditt famler seg frem etter riktig rettning. Stooor sympatiklem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.