Katie Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei. Skal i veldig formelt selskap om 9 dager, og kjolen min strammer bittelitt når jeg sitter noe som gjør det vanskelig å spise. Er den en enkel måte å få ut vann og slikt av kroppen innen det? Sånn at jeg går ned en 2kg. Da ville det vært perfekt! Vil jo gjerne spise i selskapet da. Desverre er dette eneste kjolen jeg har som passer inn i noe så formelt som det jeg skal, ellers skulle jeg tatt en annen, og jeg har ikke råd til å kjøpe noe nytt. Takknemelig for alle svar! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Spis normal sunn kost og ta en lang sparsertur (2 t +) hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramix Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Et lettvint tips er å drikke cola light eller annen lettbrus med koffein i stedet for vann kvelden før og samme dag som du skal på fest. Det er vanndrivende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raisin Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Ville nok spist mye grønnsaker og fisk. Går du inn på ivillage.com finner du noen kortidsdietter som er ganske så effektive. Ellers drikk mye grønn te og vann. Dropp kaffe og brus... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.