Gjest JTV Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Etter mange år med treningspause har jeg tatt opp igjen håndball treningen. Etter hver trening har jeg kjempesmerter i hælene. Dette kan vare i mange dager. Er det overbelastning, feil sko eller? Må nevne at jeg har invistert i nye dyre adidas håndball sko. Trenger tips da jeg virkelig ønsker å fortsette, men ikke med disse smertene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei, jeg opplevde selv like før jul å få innmari sterke smerter i hælene etter å ha en 2-timers hard økt tredemølle. Jeg er ikke vant til å jogge, og tror det kan skyldes nettopp dét. Min teori er at det er det samme "fenomenet" som f.eks når man skal lære å spille gitar: man er ikke vant til å "polere" huden med gitarstrengen og får dermed sår hud før den etterhvert blir hard. Tilpasset belastningen altså. Muligens klønete forklart, men håper du skjønner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.