jahan1365380662 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei er plaget med vonde legger etter løping/fotball. blir veldig stiv i leggene.der er i musklaturesn det verker, om jeg teiper leggene masse så blir det ikke så hardt- det føles ut som kansje en form for leggbetennelse? har hatt slik i flere år, siste året har jeg ikke løpet så mye .Men nå som jeg har startet igjen kommer det i leggene igjen. Mitt spørsmål e jo da, fins det noen form for behandling ? eller finnes det noen medisiner eller kansje naturmedisiner,naturmedisin av ett eller anna slag hørte jeg sku funke på noen ..? har egentlig ikke hørt meg så mye rundt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Begynner du rolig, med skikkelig oppvarming? Husker du å strekke ut skikkelig etter trening? Plaget med kramper også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jahan1365380662 Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Begynner du rolig, med skikkelig oppvarming? Husker du å strekke ut skikkelig etter trening? Plaget med kramper også? Hei nei er ikke plaget med kramper, bruker å varme litt opp med forsiktig løping, før det går "tøft" i gang. Hva er det som skjer siden man fårr slikt.? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei nei er ikke plaget med kramper, bruker å varme litt opp med forsiktig løping, før det går "tøft" i gang. Hva er det som skjer siden man fårr slikt.? Hva med uttøyning? Uttøyning er kanskje ikke tilstrekkelig. Du må kanskje strekke ut (hvilket innebærer litt lengre strekkeintervaller, minst 2 min pr øvelse). Høres ikke ut som du varmer mye opp. Prøv å varme opp i minst 20-30 min. F.eks ved å gå til trening hvis du har mulighet til det, og så starte på fellesoppvarming. Prøv dette i en mnd og se om det ikke bedrer seg. ...er mitt tips. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jahan1365380662 Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Hva med uttøyning? Uttøyning er kanskje ikke tilstrekkelig. Du må kanskje strekke ut (hvilket innebærer litt lengre strekkeintervaller, minst 2 min pr øvelse). Høres ikke ut som du varmer mye opp. Prøv å varme opp i minst 20-30 min. F.eks ved å gå til trening hvis du har mulighet til det, og så starte på fellesoppvarming. Prøv dette i en mnd og se om det ikke bedrer seg. ...er mitt tips. hei har du en ide om hvordan man skal tøye legger tilstrekkelig, for og få mest effekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 hei har du en ide om hvordan man skal tøye legger tilstrekkelig, for og få mest effekt. Oi. Det kunne jeg godt gjort, men da må du komme hit så jeg får se på, og veilede, deg mens du gjør øvelsene. Ikke så lett å forklare med ord. Foreslår at du spør treneren eller noen i bekjentskapskretsen som har peiling på slikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jahan1365380662 Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Oi. Det kunne jeg godt gjort, men da må du komme hit så jeg får se på, og veilede, deg mens du gjør øvelsene. Ikke så lett å forklare med ord. Foreslår at du spør treneren eller noen i bekjentskapskretsen som har peiling på slikt. ja, må nokk det ja..men ellers takk for bra svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yrve Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 jeg ville gått til en fysioterapeut jeg, med så stive legger er det vanskelig å myke de opp igjen bare ved å tøye. jeg hadde det sjøl for et par år siden og bare fortsatte å løpe og tøye og fikk kraftig beinhinnebetennelse i begge leggene. pass på å løp i skævven og, istedenfor på asfalt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flere muligheter Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Mange idrettsfolk bruker akupunktur i slike tilfeller, så vidt jeg vet. For øvrig enig med yrve - varier belastningstypen. Kun hardt underlag er de færreste konstruert for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jahan1365380662 Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 jeg ville gått til en fysioterapeut jeg, med så stive legger er det vanskelig å myke de opp igjen bare ved å tøye. jeg hadde det sjøl for et par år siden og bare fortsatte å løpe og tøye og fikk kraftig beinhinnebetennelse i begge leggene. pass på å løp i skævven og, istedenfor på asfalt! skal få meg en time oss fysioterapeut, merker vist jeg løper lett og tøyer ut etterpå bra, så er det ikke like vont, men det tar som oftest ett parr dager for det liksom linne litt på verket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.