FlinkStudent Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg ble utsatt for "en skalle" for snart 5 uker siden. Opplevde ikke noe besvimelse eller ubehag rett etterpå. Dette var på et utested og det var alkohol inni bildet. Utpå kveld gikk jeg hjem og la meg. Da jeg våkna, tenkte jeg at jeg kanskje hadde fått meg en hjernerystelse, og ville derfor ta det med ro(av tidligere erfaring med hjernerystelse for 3 år siden). Så nå tok jeg livet med ro i 1 uke, før jeg begynte å gjenoppta aktiviteter som pc og tv. Siden jeg er student, så jobber jeg som spinnings-instruktør på kveldstid. Etter 1 uke med ro, følte jeg ikke at jeg var i godt nok form til å gjenoppta spinning-jobbinga, så jeg ble sykemeldt en uke til. Og nå er det snart gått 5 uker siden det skjedde og jeg føler meg fortsatt ikke iform til å ta opp igjen jobbinga... prøvde meg på en spinn time 3 uker etter at det skjedde. Timen ble gjennomført veldig greit, men ble veldig "rar" i hodet. Fikk søvnproblem uka etter, og ble litt skuffa over at jeg ikke tølte treninga, og angra på at jeg hadde trent. Er nå fortsatt sykemeldt i 2 uker til fra jobben. Har begynt å ta opp igjen skolen, og sitter mye foran pc'n og skriver om dagen... om som gjør at jeg får et "trykk" i panna og liker ikke helt den situasjonen.. Legen min sier at jeg sakte men sikkert skal nærme meg fullt aktivitetsnivå, men er litt redd for å press hodet for mye! Lurer derfor på hva noen tror om situasjonen og om noen har noen treningstips eller erfaring med lignende situasjoner! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.