Gjest raisin Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Har nå laget en matplan jeg tenkte jeg skulle følge 6 dager i uken... og så kan jeg slappe av litt på søndagene. Frokost: Cottage cheese med ananas Lunsj Pære med frukt yoghurt Middag Brun ris med fisk og/eller grønnsaker kvelds lettyoghurt lavkalori kakao Virker dette som en ok plan? Blir ca. 800 kcal/dagen. 0 Siter
damedame Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Vet hverken hvor gammel du er, beinbygning eller alder, men én ting kan jeg si: 800 kcal er altfor lite (!). 0 Siter
Tornerose Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Det må være en spøk? Med 800 kcal om dagen går du i allefall ikke ned i vekt, for kroppen sulter og tviholder naturlig nok på kaloriene, for ikke å snakke om feilernæring. Du bør spise minst dobbelt så mange. 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Vet hverken hvor gammel du er, beinbygning eller alder, men én ting kan jeg si: 800 kcal er altfor lite (!). Uff da, trodde 800 kcal var helt ok. Jeg får nok spise litt mer da. 0 Siter
nanna Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Skal du slanke deg bør du ha 1200 - 1500 kcal daglig. Hvis du er dame. Menn bør ha litt mer. 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Det må være en spøk? Med 800 kcal om dagen går du i allefall ikke ned i vekt, for kroppen sulter og tviholder naturlig nok på kaloriene, for ikke å snakke om feilernæring. Du bør spise minst dobbelt så mange. Hvorfor må det være en spøk? Ikke alle har like mye greie på slanking som deg vet du;-) 0 Siter
Gjest et tips Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Hvorfor må det være en spøk? Ikke alle har like mye greie på slanking som deg vet du;-) http://www.slankenett.no/phpbb2/index.php 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.