Gjest raisin Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har nå laget en matplan jeg tenkte jeg skulle følge 6 dager i uken... og så kan jeg slappe av litt på søndagene. Frokost: Cottage cheese med ananas Lunsj Pære med frukt yoghurt Middag Brun ris med fisk og/eller grønnsaker kvelds lettyoghurt lavkalori kakao Virker dette som en ok plan? Blir ca. 800 kcal/dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Vet hverken hvor gammel du er, beinbygning eller alder, men én ting kan jeg si: 800 kcal er altfor lite (!). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det må være en spøk? Med 800 kcal om dagen går du i allefall ikke ned i vekt, for kroppen sulter og tviholder naturlig nok på kaloriene, for ikke å snakke om feilernæring. Du bør spise minst dobbelt så mange. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raisin Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Vet hverken hvor gammel du er, beinbygning eller alder, men én ting kan jeg si: 800 kcal er altfor lite (!). Uff da, trodde 800 kcal var helt ok. Jeg får nok spise litt mer da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Skal du slanke deg bør du ha 1200 - 1500 kcal daglig. Hvis du er dame. Menn bør ha litt mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raisin Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det må være en spøk? Med 800 kcal om dagen går du i allefall ikke ned i vekt, for kroppen sulter og tviholder naturlig nok på kaloriene, for ikke å snakke om feilernæring. Du bør spise minst dobbelt så mange. Hvorfor må det være en spøk? Ikke alle har like mye greie på slanking som deg vet du;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et tips Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hvorfor må det være en spøk? Ikke alle har like mye greie på slanking som deg vet du;-) http://www.slankenett.no/phpbb2/index.php 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.