Gå til innhold

Fem og en halv time inn i det nye året.....


ScarTissue

Anbefalte innlegg

GODT NYTT ÅR TIL ALLESAMMEN!!!

Jeg sitter her.. tenker litt på året som har gått, og det som kommer..

Det har skjedd mye det siste året.. jeg fant dol.. jeg innrømte for meg selv hva mitt egentlige problem er.. jeg begynte i terapi... jeg mistet noen venner.. jeg oppdaget hvor gode mine beste venner er... jeg har blitt mer selvbevisst...

Alt i alt tror jeg at jeg har blitt sterkere, selv om jeg kan føle meg så svak at jeg nesten smuldrer opp og forsvinner som et gammelt løvblad i en komposthaug...

Likevel vet jeg at jeg er sterkere. For jeg vet hva som plager meg, og jeg vet at jeg må jobbe med det for å komme videre.

Denne julen har egentlig vært veldig fin. Jeg har holdt meg i balanse.

Det kommer nok en nedtur.. men, når den kommer vet jeg jo hvem jeg kan ringe til, hvem sin vinge jeg kan gjemme meg under til det går over.

Det såreste som har skjedd meg dette året skjedde på slutten. Jeg mistet tre av mine gode venner, to av dem nære venner. Det skjedde plutselig for meg, og helt uventet. Det får meg til å lure på om deres vennskap til meg var falskt.. helt fra de visste... fra de fikk se hvem jeg egentlig var. Jeg har tenkt mye på dette tapet. Jeg godtar det, selvfølgelig!! Jeg kan ikke kreve av mine venner at de skal forstå eller takle alt som fører med et nært vennskap med meg. Jeg er avhengig av at mine nærmeste vet.. sånn at jeg kan være meg selv når jeg er sammen med dem.

Jeg har det godt nå. Jeg vet hvem som er mine venner. De er kanskje ikke mange, men de er der hvis jeg tør å søke deres støtte. Det er godt å vite!

Hmm... Dette ble et langt innlegg.. kanskje ikke så interessant heller.. menmen.. jeg vil bare så gjerne fortelle dere at nå, i 2001`s første timer så er jeg glad!

Jeg smiler, og gjør det med ekte følelse!!

Dere er så flotte, allesammen!! Jeg er så glad for å ha blit kjent med så mange av dere! Jeg er så takknemlig for deres støtte siden jeg fant dol ifjor vår/sommer!!

Glad i dere, mine venner! Ønsker dere alt godt for det nye året!

Håper vi alle kan få mye godt utav det, det fortjener vi, ikke sant!!?? :)

*mange gode varme nyttårsklemmer*

PS: Ankivennen!! Gratulerer med dagen som var!! :)) Håper du hadde en kjempefin dag!!!!!!

og..

Sør, Anki, Ritva, Grete, J19, Barbie, StepQueen, Cray, EM, Lee, Satan, og ALLE andre: Takk for all støtten jeg har fått fra dere, den har betydd utrolig mye for meg!!!!!!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Scar!

Dette var et herlig innlegg, ble så glad av å lese det!! For det viser jo at det virkelig NYTTER å skrive her inne!! Her er det folk som stiller opp, bryr seg og ønsker å hjelpe ut i fra egne erfaringer. Du har virkelig utviklet deg i den tiden du har vært her, blitt så mye mer positiv og flink til å se etter nye muligheter i stedet for å deppe over status quo!!! *Stolt av deg!*

Så stå på i det nye året, ønsker deg all mulig lykke på veien!!

Varm nyttårsklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbie

Scar, min venn, takk.:-)

Ønsker deg med et flott år.

For oss begynner det litt vanskelig, ettersom ting starter skikkelig på nå denne måneden.Men vi skal klare det også, ettersom vi vet vi har rett.:-)

Stå på,vennen, for du er så sterk og flink, det viser du hver dag.

Glad i deg.:-)

Godklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår!

Høres ut som om du er på "rett" vei når du skriver at du smiler inn i det nye året!

Jeg har det bedre nå enn på lenge.Det fines selvfølgelig opp- og nedturer,men

det hjelper på at jeg har begynt å lese om hvordan andre har det.

Da forstå jeg bedre mine egne reaksjoner også...

Hilsen meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StepQueen

Hei på deg!!

Og godt nyttår!!

Jeg er glad for at jeg har blitt kjent med deg :) Jeg har vel også hatt hoveddelen av min bearbeiding i året 2000. Jeg håper at neste år blir enda mye bedre!! Lag et godt nytt år, ST. Masse glad i deg!!

Klems!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...