Gjest Elsker ris Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hvordan blir kald, kokt ris hvis man varmer den i micro´n? Blir den veldig tørr? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niobe Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Det går fint å varme ris i microen. Jeg fukter den av og til litt først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Den blir tørr men du kan jo sette en liten skål med vann ved siden av det gjør at det blir litt mer fuktighet inne i microen. Se om det hjelper. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elsker pasta også Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Den blir tørr men du kan jo sette en liten skål med vann ved siden av det gjør at det blir litt mer fuktighet inne i microen. Se om det hjelper. Mvh Kan man varme kokt pasta på samme måten?.. Dette er helt genialt. Da kan jeg koke en svær posjon ris eller pasta ca. annenhver dag.. lettvint må jeg si. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Kan man varme kokt pasta på samme måten?.. Dette er helt genialt. Da kan jeg koke en svær posjon ris eller pasta ca. annenhver dag.. lettvint må jeg si. Mener det, prøv denne gangen med ris. Går det greit så prøver du med pasta. Det går iallefall kjempegreit med poteter. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niobe Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Kan man varme kokt pasta på samme måten?.. Dette er helt genialt. Da kan jeg koke en svær posjon ris eller pasta ca. annenhver dag.. lettvint må jeg si. Pasta blir rar i micro. Hvertfall makaroni... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.