scooby_doo Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hei jeg vil gjerne gøre litt fra folk som har erfaring med denne type trening.Jeg hørte først om det for en uke siden da SHUMIL la ut denne linken : http://www.iform.no/trening/geriljakardio.shtml Jeg la om hele treningsopplegget mitt og kjører nå gerilja cardio + litt mage\ryggtrening mandag,tirsdag og fredag. På onsdag trener jeg kun mage\rygg\bryst og armer. Det ser litt dust ut på treningssenteret å kjøre tredemøllen på full guff hvert 20`ende sekund,men det er kult nok hvis det funker. Jeg ønsker da selvsagt å brenne vekk siste rest av fett slik at sixpacken kommer ut. Kostholdet mitt er nøkternt. Har tatt inntil meg alt som er skrevet om proteiner.Ved trening har jeg protein pulver med i vann.Prøver å spise lite frokost siden jeg alltid trener tidlig på morgenen. Har mange måltider som består av kylling+salat(lunch) ,tunfisk (midt på dag) ,ofte fiskemiddag , og ofte egg til kvelds. Tidligere trente jeg ca 30 min på tredemøllen med 14,5 i hastighet,noe som førte til at jeg brente ca 500 KJ og løp 7,5 km. Er geriljatreningen på 12 min virkelig mer effektivt enn det ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Er nok ikke en utbredt treningsmetode. Men hvorfor ikke prøve? Legg ut resultatene dine her feks.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scooby_doo Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Er nok ikke en utbredt treningsmetode. Men hvorfor ikke prøve? Legg ut resultatene dine her feks.. ja,jeg jobber med det.... har gjort det i 2 uker no...i teorien skal jeg være komplett om 6 uker til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ja,jeg jobber med det.... har gjort det i 2 uker no...i teorien skal jeg være komplett om 6 uker til. Høres bra ut =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kurt Kubein Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Er dette nå den eneste form for kondistrening du kjører? Altså, jeg lurer ikke på om du sykler, svømmer eller bryter ved siden av, men om dette er eneste type løpsøkt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.