Gjest trrrish Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Jeg skal trolig begynne med litium da lamictal ikke virker noe særlig. Har noen gått på den og kan fortelle om hvilke bivirkninger dem hadde? på forhånd takk for svar=) 0 Siter
soleil Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Litium fikk jeg økt tørste og urinmengde av i begynnelsen. Gikk opp en del kilo. Beste medisinen for bipolar1. 0 Siter
dette er mitt nick Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Jeg bruker Litium og har fått et nytt liv etter at jeg begynte med den. Den hjelper på svigningene, har fjernet dem nesten fullstendig. I tillegg hjelper den mye på borderline-symtomene mine som aggresjon, selvmordstanker og selvskading. Har sluttet helt med selvskading. Jeg har ikke hatt mange bivirkninger. Fikk lavt stoffskifte etter ca et halvt år på medisinen, dette ble løst ved å legge til Thyroxin-tabletter. Helt i begynnelsen merket jeg vektøkning, men det kom av at jeg drakk bare brus omtrent. Hvis du begynner på Litium så kommer du nok til å merke at du tørster veldig, så vær påpasselig med hva du drikker. Men dette skal visst gå over etter hvert på de fleste. For meg så er virkningen fantastisk og de få bivirkningene er verd det. Håper den blir det for deg også 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Jeg bruker Litium og har fått et nytt liv etter at jeg begynte med den. Den hjelper på svigningene, har fjernet dem nesten fullstendig. I tillegg hjelper den mye på borderline-symtomene mine som aggresjon, selvmordstanker og selvskading. Har sluttet helt med selvskading. Jeg har ikke hatt mange bivirkninger. Fikk lavt stoffskifte etter ca et halvt år på medisinen, dette ble løst ved å legge til Thyroxin-tabletter. Helt i begynnelsen merket jeg vektøkning, men det kom av at jeg drakk bare brus omtrent. Hvis du begynner på Litium så kommer du nok til å merke at du tørster veldig, så vær påpasselig med hva du drikker. Men dette skal visst gå over etter hvert på de fleste. For meg så er virkningen fantastisk og de få bivirkningene er verd det. Håper den blir det for deg også JA! jeg har en svært god følelse for litium. tror den vil gjøre godt:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.