Gjest zuuul Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 hvordan jeg noengang skal føle meg trygg igjen i leiligheten min når jeg har blitt angrepet der to ganger. En gang av en stor hånd som klasket meg i ansiktet, en annen gang av en blå mann som gikk inn i veggen. Jeg blir aldri trygg igjen! 0 Siter
dette er mitt nick Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Jeg har store problemer med å være i leiligheten min jeg også. Har ikke hallucinert der, men har mye vonde tanker, og er redd når jeg er alene der. Er mye redd for overnaturlige ting bl.a. Tror du kanskje bare må være der litt og litt av gangen hvis du har mulighet for det. Så du venner deg til at det er trygt igjen. 0 Siter
frosken Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Du blir nok trygg igjen når du fullt ut innser at det er vrangforestillinger du sliter med mht angrep i leiligheten din. 0 Siter
Andreas Baader Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Jeg må si som en annen her: Skaff deg livvakt! ;-) Sånn ellers tror jeg ikke du blir tryggere andre steder heller. Problemet er jo vrangforestillinger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.