LabanBanan Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Heisan Lurer på om kaffe har noe å si for slanking? Er det bra/dårlig å drikke kaffe når man forsøker å gå ned i vekt... eller har det ikke noe å si? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lonkil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Koffein får jo opp aktivitetsnivået i kroppen og dermed vil du jo forbrenne mer. Samtidig er jo kaffe vanndrivende, effektene av dette relatert slanking kjenner jeg egentlig ikke. En venn av meg gikk ned mye ved å drikke sterk kaffe når han sto opp (+ en sigg.) (for å få opp aktivitetsnivået og forbrenningen.) Han ventet et par timer med frokosten - og påsto at det funket til tusen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prøvekjørt Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Koffein får jo opp aktivitetsnivået i kroppen og dermed vil du jo forbrenne mer. Samtidig er jo kaffe vanndrivende, effektene av dette relatert slanking kjenner jeg egentlig ikke. En venn av meg gikk ned mye ved å drikke sterk kaffe når han sto opp (+ en sigg.) (for å få opp aktivitetsnivået og forbrenningen.) Han ventet et par timer med frokosten - og påsto at det funket til tusen. Et par kopper kaffe om morgenen gjør underverker for å få igang forbrenninga. Jeg etterfølger med en times trening på ergometer..deretter venter jeg en time før jeg spiser frokost. Reine fettsuginga det..og helt gratis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvit Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Kaffe er helt uten kalorier så sant du ikke bruker melk og sukker oppi da.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Kaffe er ikke bra når man slanker seg. Kaffe gjør at blodsukkeret blir veldig ustabilt, noe som ikke er bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.