Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en forholdsvis ny bærbar PC, kjøpt Juli i fjor, merke fujitsu siemens.

Maskinen fungerer som den skal på alle områder så nær som ett. Jeg kan nemlig ikke bruke den uten strøm! Da henger den seg opp, kommer ikke inn til Windows engang, den henger seg opp i bildet som kommer før. Jeg prøver å starte på nytt gang på gang på gang, men det går som regel ikke. Hva i all verden kan det skyldes?

Den har nok vært sånn hele tiden, selv om jeg ikke oppdaget det før for et par måneder siden, da jeg sjeldent tar maskinen med ut..

Kan ikke spørre i butikken der jeg kjøpte den, for jeg kjøpte den i en helt annen by, og jeg har heller ikke telefonnummeret dit (dessuten lider jeg litt av telefonskrekk..=))

Skrevet

E-mail henvendelse til butikken?

Eller et godt gammeldags brev med reklamasjon/klage.

Bente831365380491
Skrevet

Hei!

Prøv å installer alt på nytt (windows og hele pakken)! Det kan hjelpe dersom det er feil i programvaren, hvis ikke så får du bare søke på gule sider og se om du ikke finner e-post adressen til butikken. Står sikkert på kvitteringen også.

Har du kjøpt den på elkjøp, skal du kunne levere den inn på en annen slik butikk.

Har selv hatt bærbar pc av samme merket, og ble veldig plaget med den. Men i mitt tilfelle var det noe med modemet. Den ble sendt på reparasjon, og da den kom tilbake hadde den fått støtskader, så jeg fikk ny!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...