lonelygirl Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Noen tips til hvordan man kan dempe sultfølelsen? Annet enn å spise mener jeg..heh...hvis jeg skal spise hver gang jeg er sulten, så sliter jeg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nomina Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Spis mer riktig fett og proteiner og mindre karbohydrater, så blir du ikke sulten så fort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Sult er jo kroppens signal om at den trenger næringsstoffer. Spis (sunn mat) når du er sulten. Det er det kroppen (og hodet!) trenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mibn Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 kaffe demper sultfølelse.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lonelygirl Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 kaffe demper sultfølelse.. Tusen takk for svar! Likte det siste best:=) Kaffe er bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.