Gjest Helt normal! Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Først må jeg si jeg reagerer på hvordan noen velger å bruke begrepene "vi mener" eller "når du skriver det føler vi her inne at". Får nesten følelsen av at dere tror jeg står mot dere og er klar for krig Slik er det IKKE... Takk igjen for svar, konstruktive eller ikke. PieLill jeg må få lov til å løfte frem svarene deg! Når jeg leste innlegget ditt startet tårene å trille ukontrollert. Ja du har på en eller annen måte klart å se akkurat hvor det trykker nå. Det at du tar deg tid til å skrive så omfattende og utfyllende er overveldende... Tar alt til etterretning og skjønner at du har erfart endel som har gitt degt slikt nyansert syn. Takk for svar alle sammen.. Håper jeg klarer å bruke dem riktig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139367-pielill-og-alle-dere-andre-som-svarte-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.