anbo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg er 22 år og har nylig begynt å trene styrke (2 mnd siden), og vi pleier å trene bein på ondager. Når jeg har utført noen øvelser og "slitt meg ut", pleier beina å riste/dirre en god del. Spesielt når jeg lener vekten over på tåballene/tærne. Det er litt irriterende at beina rister før jeg har tatt meg helt ut. Ingen av kameratene mine, eller tvillingbroren min har dette problemet. Er noe galt her? (Det går over ganske fort, og jeg har hatt det hele livet) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ingenting galt. Har ikke den fysiologiske forklaringen, men det skyldes helt sikkert belastningen du har utsatt muskulaturen for, til tross for at du ikke har tatt deg helt ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Det er overbelastning av musklene tror jeg og du burde stoppe å trene når det skjer. Nå er ikke jeg noen treningsekspert altså men er plaget av det samme ved overanstrengelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.