Gjest zussi Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hvor mange kcal er det ca i sirupen man tar i kaffe latte på cafe? tre spruter sirup. hva tilsvarer det ca i kcal? er d usunt? er det rent sukker? håper noen har svar på dette, ettersom jeg drikker svært mange kaffe latter i løpet av uken. vil nødig bli feit! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hinkespretten Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Sirup består nærmest utelukkende av karbohydrater (sukker). Det blir nok en del kalorier av dette. Hva med å droppe sirupen og lage "latten" med skummet melk? Jeg lager det hjemme, og det smaker veldig godt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Kaffe latte er generelt veldig usunt, sirupen gjør det bare enda verre. Grønn te kan du drikke ubegrenset av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Kaffe latte er generelt veldig usunt, sirupen gjør det bare enda verre. Grønn te kan du drikke ubegrenset av. Men er det ikke innmari mye koffein i grønn te. Og det skal jo være sukker i den også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Men er det ikke innmari mye koffein i grønn te. Og det skal jo være sukker i den også. Det er ikke koffein i grønn te. Og sukker er valgfritt, suketter fungerer fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det er ikke koffein i grønn te. Og sukker er valgfritt, suketter fungerer fint. OK, da skal jeg lage en kanne. Det er godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.