Gjest lurer på akkurat det ja... Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hva skjer egentlig hvis man spiser 1000 kalorier ekstra en dag i løpet av uken? Får man såkalt "luksusforbrenning" eller legger man på seg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor-til-gutt Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har gått ned 30 kilo på et par år (19 av dem på 9 mnd). Hele tiden har jeg unnet meg en svær twist-pose hver lørdag. Jeg vil holde vekta, men unner meg fremdeles goddisen, og det går helt fint! Man må jo belønne seg selv av og til, ellers er det lett for å ikke orke mer. Det er nok helt sikkert forskjell på sjokolade en gang i uka eller sunne 1000 kalorier av annen mat! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lettere Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg har gått ned 10 kg det siste året og har unt meg masse snop hver lørdag, men så har jeg trent innamri mye også da.... Spiser sunt og teller kalorier på ukedagene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.