Gjest mibn Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hva pleier dere å spise mellom måltidene. noen sunne forslag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det beste er faktisk vann! Rett og slett! Demper ofte både sult og søtbehov. Eller farris. Ellers, druer, appelsin, eple. Te uten koffein og sukker. Slike ting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 5-6 mandler og en appelsin. 1 Yoplait 1% yoghurt. 1 egg og et eple. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuga Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 en pære og 5 mandler 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest da tar du feil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det beste er faktisk vann! Rett og slett! Demper ofte både sult og søtbehov. Eller farris. Ellers, druer, appelsin, eple. Te uten koffein og sukker. Slike ting. Vann som mellommåltid !!!!! DA har du missforstått da ...... Vann skal en drikke HELE dagen det, ikke som mellommåltid. Mellommåltid, kan være et knekkebrød, en yougert o.l. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Vann som mellommåltid !!!!! DA har du missforstått da ...... Vann skal en drikke HELE dagen det, ikke som mellommåltid. Mellommåltid, kan være et knekkebrød, en yougert o.l. Ok, snakket om hva man burde gjøre mellom måltidene jeg. Altså, om man spiser fem måltider om dagen, og har lyst på noe utenom det. Ofte trenger man da kun å drikke vann... var det jeg mente, IKKE at vann erstatter et måltid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sånn og forstå Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ok, snakket om hva man burde gjøre mellom måltidene jeg. Altså, om man spiser fem måltider om dagen, og har lyst på noe utenom det. Ofte trenger man da kun å drikke vann... var det jeg mente, IKKE at vann erstatter et måltid. å ja, det er jo noe annet enn hva spørsmålet var da h*n ville ha tips til mellommåltider 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TIGA Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 5-6 mandler og en appelsin. 1 Yoplait 1% yoghurt. 1 egg og et eple. hva er det med mandlene egentlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TIGA Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 gulerot eller frukt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 hva er det med mandlene egentlig? De inneholder massevis av næring, vitaminer og mineraler samt det riktige fettet. Dessuten smaker de kjempegodt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.