Gjest Lilliane Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg er nødt til å ned ca 5 kilo til et bryllup om nøyaktig en mnd. Har kjøpt en kjole som i dag ikke passer :-/ men passet for 5 kilo siden. Hvordan bør jeg gå ned i vekt. Finnes det gode måter jeg kan gå ned og samtidig være sunn og fornuftig uten å sulte meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ztian's Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Spis mindre en stund, ca 1-2 mnd. Trim av og til ca. 1/2-1 time pr. dag. Da ser du resultater raskt. Det skal ikke mye trening til for å gå ned 5 kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 77frggh Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Gå en 40 min. hver dag . Spis rundt 1200 kcal. Spis ikke sjeldnere enn hver 4. time. Drikk 2 liter vann hver dag. Lite fett og sukker. Ikke for mye karbohydrater. Dette virker og er en sunn måte og gå ned i vekt på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.