Gjest sterk og kraftig Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hei, jeg er en jente på snart 20 som har 5-6 kilo ekstra fordelt på hele kroppen Jeg ser verken overvektig eller lubben ut, men veldig "kraftig" og "sterk" ut som jeg får høre. (trener en del styrke og fotball) Jeg har et ønske om være slank, og det er jeg ikke nå, derfor vil jeg ned ca 5 kg. Jeg har prøvd å slanke meg en stund, men har vel tatt for hardt i med for lite mat som gir spisekick på kvelden. Det jeg har prøvd de siste dagene er et noe redusert inntak av energi (ligger på rundt 1800 kcal om dagen) og så prøver jeg å gå meg en tur på ca 30-45 min før frokost 3-4 ganger i uken. Vet at det anbefalte energiinntaket ved slanking er 1200-1500 kcal, men jeg synes det er vanskelig å spise så lite og samtidig ha energi nok til å ha lyst til å ta i litt på fotballtreningene. Er det kanskje bare noe jeg innbiller meg, at jeg TROR 1200-1500 kcal er for lite? Bør jeg satse på det hvis jeg vil ha fortgang i vektreduksjonen...? Ellers noen råd til å unngå stor mathunger om kvelden? Takker for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest følermegtykk Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 heisann!jeg tror jeg er litt som deg, Har noen ekstra kilo for mye, men føler det begynner å bli noen FOR mange.har alltid lyst på potetgull,og sliter ofte for å stå imot. i motsetning til deg trener jeg ikke, noe som plager meg veldig.vil så gjerne trene,men det er et slit å komme seg ut av godstolen!!om kvelden tar jeg en kopp te eller kaffe om sulten kommer, eller et knekkevrød med mager ost, philadelphia eller en frukt,noe må jeg ha for å stille sulten.har du noen tips kanskje for hvordan lysten til å trene skal komme,eller noen slanketips som funker for deg??!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lite tips Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Burde finne en del på http://www.slankenett.no For eksempel så er forumet for slanking er veldig bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.