Gå til innhold

Kosthold

Gjest camizz

Anbefalte innlegg

Gjest camizz

Jeg er en jente på snart 20 år.

Har slitt med spiseproblemer en god stund, men er nå på bedringens vei.

problemet mitt er hva jeg skal spise, og om jeg spiser nok?

så jeg lurte på om noen kanskje kunne kommet med noen råd, evt endringer i det jeg spiser daglig.

en vanlig dag pleier å se slik ut.

frokost: to skiver rugbrød med pålegg( skinke, honning, syltetøy, fiskepudding, ost)

2 dl juice

Lunsj: det samme som frokost + en frukt

mellommåltid: 0,1 yoghurt

middag: en posjon ( 2 poteter, 1 kyllingfilet/fiskefilet, grønnsaker)noen ganger litt saus

kveldsmat: 2 brødskiver med pålegg, 2 dl juice.

er dette ok?

i helgene unner jeg meg litt ekstra. drikker litt alkohol, spiser litt potetgull, sjokolade, smågodt osv.

trener litt også. ca 2 ganger i uken. går tur i en time og trener aerobic også.

har BMI på 20,så er normalvektig nå. Har ikke lyst til å gå mer opp i vekt nå, så ser dette greit ut?

håper noen gidder å svare.

på forhånd tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det ser ut som et fornuftig kosthold. Du kan gjerne spise rå grønnsaker eller bær innimellom for å få mer antioksydanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...