Gjest camizz Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg er en jente på snart 20 år. Har slitt med spiseproblemer en god stund, men er nå på bedringens vei. problemet mitt er hva jeg skal spise, og om jeg spiser nok? så jeg lurte på om noen kanskje kunne kommet med noen råd, evt endringer i det jeg spiser daglig. en vanlig dag pleier å se slik ut. frokost: to skiver rugbrød med pålegg( skinke, honning, syltetøy, fiskepudding, ost) 2 dl juice Lunsj: det samme som frokost + en frukt mellommåltid: 0,1 yoghurt middag: en posjon ( 2 poteter, 1 kyllingfilet/fiskefilet, grønnsaker)noen ganger litt saus kveldsmat: 2 brødskiver med pålegg, 2 dl juice. er dette ok? i helgene unner jeg meg litt ekstra. drikker litt alkohol, spiser litt potetgull, sjokolade, smågodt osv. trener litt også. ca 2 ganger i uken. går tur i en time og trener aerobic også. har BMI på 20,så er normalvektig nå. Har ikke lyst til å gå mer opp i vekt nå, så ser dette greit ut? håper noen gidder å svare. på forhånd tusen takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Høres ut som normalt for meg. De fleste jenter tror jeg ikke spiser mer iallefall. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Synes det ser ut som et fornuftig kosthold. Du kan gjerne spise rå grønnsaker eller bær innimellom for å få mer antioksydanter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.