Gå til innhold

nok trening?

BAE1365380668

Anbefalte innlegg

BAE1365380668

Eg skal slanke meg.

Eg har startet mitt eget trenings-program som har pågått i to veker. Eg trener kondisjon mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og søndag. Det går ut på å steppe, der eg forbrenner 300 kalorier eller meir. I tillegg trener eg styrke (både mage, bein, armer, rygg) tirsdag, torsdag og søndag. Vil dette holde dersom eg vil gå ned i vekt?

Vil helst ikkje sykle, fordi du kan få store lår av det. Er stepping et bedre alternativ for meg da? Vil det bli for lite variasjon dersom eg berre stepper? Liker ikkje å jogge på tredemølle!

håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har garantert nok treningsmengde for å gå ned i vekt.

Når det gjelder sykling og store lår - ja dette må bunne i en stor missforståelse, for du får ikke digre lår av å sykle.

Kvinnelige Bodybuildere har store lårmuskler, av årelang trening.

Jeg vil anbefale deg i å ikke stresse med treningen, mye trening er ikke alltid bra, eller særlig smart.

Tren styrketrening, musklene er aktive forbrenningsceller, jo større å sterkere, jo flere kalorier forbrenner du - også når du hviler.

Dessuten er slik trening gunstig for å forebygge belastningslidelser.

Slanking er en hårfin balanse mellom sukess og fiasko, der kostholdet er det vanskeligste for de fleste.

Du bør begynne i det små, redusere på mat som inneholder mye hvitt sukker, mindre hvitt brød.

Man trenger heller ikke å telle kalorier..

Og en ting til - SPIS FROKOST!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strandhai

Hva med å ta seg en tur ut? Samma om det snør, regner eller blåser! Ikkeno er bedre enn en joggetur ute i det fri!:-) Syns jeg da....:P

Og dårlig vær er ingen unnskyldning. Det er bare å kle seg etter forholdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lårmuskel

At man får store lår av å sykle er ikke riktig.

Da må man i tilfelle være genetisk disponert for det.

Jeg sykler en time hver dag på ergometersykkel (intensivt) og har gjort det over lang tid uten å få antydning til store lårmuskler. Men låra er fastere, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...