Gjest morten 37 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei, Jeg har fått anbefalt av lege å bruke muskelstimulator etter en ulykke. Jeg har også sikkert nytte av det for å stramme opp kroppen ;-) men det er ikke hovedgrunnen altså. Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt en slik en og hva det koster evt? Har ikke råd til å gå i sånne studioer., 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Du kan jo prøve her men jeg har blitt fortalt at du burde ha et apparat slik som fysioterapeutene bruker hvis de skal være virksomme. http://www.torgboden.no/index_tb.php?cat=400 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Eneste jeg vet om er den typen de selger på tv-shop nå. Men ikke forvent deg kjmperesultater.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.