Gjest sinnia Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg er en aktiv jente som trenger å gå ned noen kilo. (fett) Har hørt at å gå tur om morgenen er bra for fettforbrenningen. Men dagene jeg tar disse turene har jeg ikke overskudd til annen trening på kvelden, hvorfor? Eller er det bare tilfeldig at det har blitt sånn?? (har nettopp startet med morgenturer 3-4 ganger i uken, varighet varierer mellom 30-50 min) Noe jeg kan gjøre for unngå denne slappheten senere på dagen? Tar ikke spesielt hardt i når jeg går nemlig...synes det er rart! Spiser ca 1 time etter turen. Takker for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Rart du blir så slapp av dette... Men prøv et par ganger å spis litt før, etter du har gått. Det kan hjelpe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.