Gjest Har litt vondt, ja... Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Heisan! Jeg har ganske skeiv rygg (en lege i familien bekreftet mistanken min). På den ene siden av ryggen har jeg liksom en "valk". En valk jeg ikke har på den andre siden. Den er liksom der som ofter "sideflesket", eller hva jeg kan kalle det, ofte samler seg. Men jeg har bare på den ene siden, og det verker også på den siden. Noen somhar hørt det før? Hvor bør jeg gå å få hjelp? Må jeg til fastlegen eller hva? Jeg er redd for operasjoner og sånne ting - hva tror du bør gjøres? At jeg kanskje bare trenger å lære meg øvelser for å få ryggen rett igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har du skeiv rygg bestiller du time hos fastlege som henviser deg videre.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.