Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Reven1365380455
Skrevet

Jeg går til fysioterapi 3 ganger i uken og har nettopp begynt med et styrkeprogram for å bygge opp musklene i overkroppen. Jeg blir av og til kvalm og svimmel etter treningen ? Kan noen si meg hvorfor ?

Skrevet

Jeg også, hvis jeg trener svært tungt. Men, pass på å pust ordentlig under øvelsene, drikk godt med vann under trening, og spis et måltid times tid før trening.

Hjelper ikke dette, kan det være lurt å kanskje sjekke det opp med lege hvis det er et stort problem.

Gjest mor i juni
Skrevet

Jeg vil si som Synch, pass på å puste skikkelig. Når man anstrenger seg blir ofte pusten anstrengt og overflatisk, og man kan bli svimmel pga endringer i CO2-nivået i blodet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...