smilet1365380402 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har smerter i alle muskelfestene. Blir trett/får gangsperr/bet.ved aller miste belastning av musklene + ved statisk tilstand.Det er ikke Fibro myalgi.Kan f.eks løfte opp en 6-åring, men klarer ikke holde en baby i 5.min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har du overbelastet deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilet1365380402 Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Har du overbelastet deg? Nei! Fikk dette i ryggen + armane for 10 år siden.Nå blomstret det opp i hele kroppen etter et prøverørsforsøk. Lurte på om hormonene kan ha utløst det. har nettopp vært til stor utredning: konklusjon: innflamasjon i muskelfestene av ukjent årsak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Nei! Fikk dette i ryggen + armane for 10 år siden.Nå blomstret det opp i hele kroppen etter et prøverørsforsøk. Lurte på om hormonene kan ha utløst det. har nettopp vært til stor utredning: konklusjon: innflamasjon i muskelfestene av ukjent årsak. Nei, prøverørsforsøk tror jeg ikke er særlig sunt for kroppen. Hormonene danser - opp og ned - jeg kom i overgangsalderen etterpå jeg. Godt det ble et resultat ut av det første forsøket, jeg hadde ikke begitt meg ut på flere. Men ære være dem som orker mange. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.