Samba Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei! Jeg er en jente på 20 år som trener mellom 4 og 6 ganger i uken (60 minutters spinning økter og styrke i sal jevnt fordelt) Jeg er vel kanskje på grensa til overvektig, veier 75 kg, 170cm, er veldig sterk, mye muskler. Mitt spørsmål er: hva skal jeg egentlig spise for å kunne yte mer på treninga? føler ofte at jeg midt under øktene (og ofte hele dager) mangler energi, ikke sånn god "nå har jeg trent og er sliten" - følelse, men sånn ekkel følelse av at kroppen sier stopp. Spiser 1 rugsprøknekkebrød og en lindberg brødskive til frokost, samme til lunsj, vanlig sunn middag (og lite poteter) og rugsprø til kvelds, pluss noe innimellom. prøver å spise mye frukt og grønt. Noen tips til hva jeg kan spise for å få mer energi på treningen? ville blitt veldig, veldig glad for svar. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Spis en middels stor porsjon med mat 1 time før trening. Her skal du inkludere karbohydrater med lav GI. Under trening (ikke noe før!) kan du ha i deg drikke som inneholder karbohydrater med rask GI. De fleste sportsdrikker har dette vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.