Gå til innhold

Aldri forsent


solsikker

Anbefalte innlegg

Takk for flotte sider. Kjenner meg igjen av masse det dere skriver. Jeg ble selv misbrukt da jeg 3 år av en nabogutt som va 10 år eldre enn meg.Dette har plaget meg i mange år,men siden vi alltid har vært naboer og jeg kommer fra et lite sted har det vært vanskelig. Men for et par år siden ble han fosterfar, og dette gjorde noe ved meg, ble livredd noe skulle skje med barne. Jeg tok kontakt med barnevernet.De gjorde ingeting. Først etter halvt år ble ungene tatt bort. Nå har jeg begynt i terapi. Jeg føler at livet har blitt mye lettere å leve. Har liksom alltid hatt en klump i magen,som nå har begynt å løsne. Har ofte tenkt at han var så ung, detter er sikkert min skyld. Hva husker en 3 åring? Men dette har kostet mye, jeg er ikke ønsket velkommen til bygda mi.Mange mener jeg ikke skulle gjort dette, over 20 år senere. MEn jeg er stolt av det jeg har gjort. Selvom jeg har mistet noen i familien og noen venner.

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jeje8

Jeg synes du har all grunn til å være stolt over deg selv. Nå er vi stolte også. Det er virkelig aldri for sent, og lykke til så mye fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes du ska være stolt av deg selv- både at du "tar tak" i ditt eget liv, men også har kapasitet til å brydeg om andre!! Kjempeflott - alle skulle være som deg.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...