Gå til innhold

Overbelastning i albue

Gjest Albue_Ole

Anbefalte innlegg

Gjest Albue_Ole

Trente mye vekter før. Nå tre år etter jeg sist trente seriøst, har jeg store problemer med albuen. Prøver jeg å trene noen uker, kjennes det ut som jeg får strøm i albuen, ved belastning. Regner med dette er gammel overbelastning som tar meg igjen nå.

En ting som er sikkert er at tiden ikke hjelper. Jeg har prøvd å trene 3 forskjellige perioder på 6-7uker de siste 3 årene, og det samme skjer hver gang. Jeg må stoppe pga smerte. Og nå er det altså problemer igjen....

Så finnes det noe hjelp å få mot slik skade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei.Morsom signatur!Kanskje det ikke er gammel belastningsskade, men ny?Du sier ikke noe om hvordan du starter opp igjen, men en ting er sikkert:Etter 3 år siden sist er det ikke så lurt å starte der du slapp! Kanskje du bør starte med lettere belastning, og hvis du har gjort det: enda lettere?Hvis du allerede har tenkt på det, så kanskje du skal få en fysioterapeut til å se på det?

Det er nesten alltid en løsning!Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentar til forrige:

Ja, altså: Det eksisterer som regel en løsning, ikke at en fysioterapeut er løsningen alltid.Misforstå meg rett her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...