Gjest Vet dere svaret? Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 hvordan erfaringer har dere med denne kuren? jeg tenker på hvordan dere hadde det etter dere slutter? om man slutter å trimme etter man har sluttet med kuren går man vell opp,men om man fortsetter å trimme og trene etter kuren vil man ikke gå opp. er det ikke slik det funker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har slanket på meg MANGE extrakiloer Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 hvis du går på rein kur ... altså KUN pulver og trim, og du kutter ut pulveret og begynner med mat igjen, selv i små mengder + at du trimmer, så vil du legge på deg allikevel etter noen måneder så har du sikkert lagt på deg enda mer enn du gikk ned da du gikk på pulverkuren 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vet dere svaret? Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 hvis du går på rein kur ... altså KUN pulver og trim, og du kutter ut pulveret og begynner med mat igjen, selv i små mengder + at du trimmer, så vil du legge på deg allikevel etter noen måneder så har du sikkert lagt på deg enda mer enn du gikk ned da du gikk på pulverkuren jaha? men jeg har ikke tenkt å gå på rein kur. men ha 3 poser + vanlig middag. eventuelt ha vanlig lunsj og bare ha 2 poser om dagen. hva tror du? trenger hjem. jeg skal ned 5-8kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vet dere svaret? Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 hvis du går på rein kur ... altså KUN pulver og trim, og du kutter ut pulveret og begynner med mat igjen, selv i små mengder + at du trimmer, så vil du legge på deg allikevel etter noen måneder så har du sikkert lagt på deg enda mer enn du gikk ned da du gikk på pulverkuren trenger ikke hjem, men HJELP.. skrev feil, men det forsto du vell.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest m4ever Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 jaha? men jeg har ikke tenkt å gå på rein kur. men ha 3 poser + vanlig middag. eventuelt ha vanlig lunsj og bare ha 2 poser om dagen. hva tror du? trenger hjem. jeg skal ned 5-8kg. Jeg tror de fleste pulverkurene gjør det bare verre jeg. Ender som regel opp med enda flere kilo etterpå uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vet dere svaret? Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg tror de fleste pulverkurene gjør det bare verre jeg. Ender som regel opp med enda flere kilo etterpå uansett. hei! jeg har ikke tenkt å gå på rein kur. men ha 3 milkshaker + vanlig middag. eventuelt ha vanlig lunsj og bare ha 2 milkshaker om dagen. hva tror du? jeg tror 2milkshaker+middag kan være brukbar om jeg skal gjøre det. en rein kur tror jeg iallefall vil virke slik at man legger på seg igjen.trenger hjelp og jeg vil så gjerne prøve det.jeg skal ned 5-8kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dustehuer Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 hei! jeg har ikke tenkt å gå på rein kur. men ha 3 milkshaker + vanlig middag. eventuelt ha vanlig lunsj og bare ha 2 milkshaker om dagen. hva tror du? jeg tror 2milkshaker+middag kan være brukbar om jeg skal gjøre det. en rein kur tror jeg iallefall vil virke slik at man legger på seg igjen.trenger hjelp og jeg vil så gjerne prøve det.jeg skal ned 5-8kg. Skjønner ikke vitsen med å dytte i seg alle disse pulvershakene når de inneholder så mye som 300 cal pr porsjon allikevel. Du får i deg et helt normalt måltid på 300 cal. Mye bedre å spise vanlig mat. Fatter ikke at folk innser det snart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest m4ever Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 hei! jeg har ikke tenkt å gå på rein kur. men ha 3 milkshaker + vanlig middag. eventuelt ha vanlig lunsj og bare ha 2 milkshaker om dagen. hva tror du? jeg tror 2milkshaker+middag kan være brukbar om jeg skal gjøre det. en rein kur tror jeg iallefall vil virke slik at man legger på seg igjen.trenger hjelp og jeg vil så gjerne prøve det.jeg skal ned 5-8kg. da vet jeg nok ikke svaret, for jeg har ikke prøvd det slik selv, du kan jo prøve å se. Men uansett hvor lenge har du tenkt å holde på med pulverkuren? altså utenom de måltidene du spiser som før da. fordi en eller annen gang så skal du vel tilbake til annen mat og drikke ? skal vel ikke leve på pulver resten av livet regner jeg med, og da vil jo uansett de pulver greiene bli erstattet av andre ting, og da vil du nok legge på deg igjen uansettt tror jeg selv da, men jeg vet jo ikke for jeg har altså ikke gjordt det selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Om du putter i deg vanlig mat eller pulver er et fett. Det er kaloriene som teller. Men fordelen med pulver er at du kan holde litt bedre oversikt over hva du har i deg. Bruker du pulver ei periode fremover, vil du ikke gå opp i vekt når du slutter, så sant du erstatter pulveret med samme mengde vanlig mat. Pulveret er altså ingen mirakelkur. Men kan være greit for noen som en kickstart på slankingen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vet dere svaret? Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Om du putter i deg vanlig mat eller pulver er et fett. Det er kaloriene som teller. Men fordelen med pulver er at du kan holde litt bedre oversikt over hva du har i deg. Bruker du pulver ei periode fremover, vil du ikke gå opp i vekt når du slutter, så sant du erstatter pulveret med samme mengde vanlig mat. Pulveret er altså ingen mirakelkur. Men kan være greit for noen som en kickstart på slankingen. jeg skjønner. jeg må vell bare trappe ned når jeg slutter emd kuren. begyne med å spise like mye mat som pulveret og så gradvis øke mat mengden til ca normal. men om jeg ikke trener når jeg slutter vil det jo kg'en komme. derfor har jo jeg et bra utgangspunkt vil jeg selv si. jeg trener styrke 3 ganger i uken, samt kondisjon ute og inne 3 ganger i uken. hva sier du ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et lite tips Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 jeg skjønner. jeg må vell bare trappe ned når jeg slutter emd kuren. begyne med å spise like mye mat som pulveret og så gradvis øke mat mengden til ca normal. men om jeg ikke trener når jeg slutter vil det jo kg'en komme. derfor har jo jeg et bra utgangspunkt vil jeg selv si. jeg trener styrke 3 ganger i uken, samt kondisjon ute og inne 3 ganger i uken. hva sier du ? http://aftenbladet.no/magasin/viogvare/article.jhtml?articleID=194062 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 jeg skjønner. jeg må vell bare trappe ned når jeg slutter emd kuren. begyne med å spise like mye mat som pulveret og så gradvis øke mat mengden til ca normal. men om jeg ikke trener når jeg slutter vil det jo kg'en komme. derfor har jo jeg et bra utgangspunkt vil jeg selv si. jeg trener styrke 3 ganger i uken, samt kondisjon ute og inne 3 ganger i uken. hva sier du ? Vet ikke hvor mange kalorier du skal spise på denne kuren. Men hvis du går over til vanlig mat med høyere kaloriinntak, er det lurt å trene ved siden for å beholde fettprosenten, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vet dere svaret? Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Vet ikke hvor mange kalorier du skal spise på denne kuren. Men hvis du går over til vanlig mat med høyere kaloriinntak, er det lurt å trene ved siden for å beholde fettprosenten, ja. takk for tipsa. jeg skal prøve meg, så kan jeg gi tilbakemelding hvordan det gikk.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 takk for tipsa. jeg skal prøve meg, så kan jeg gi tilbakemelding hvordan det gikk.. Fint det du! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vet dere svaret? Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Fint det du! nå har jeg startet på kuren. fytte rakkern hvor stygt det er, jeg angrer på at jeg kjøpte det. kastet bort 600kr. har bare lyst til å slutte med det og spise like mye kcal istedenfor.. jeg grøsser ved tanken på neste gang jeg skal ha i meg den driten... og jeg er så sulten, så de må ikke fortelle at det er nok næring i de shakene/suppene for det er det ikke! huff.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 nå har jeg startet på kuren. fytte rakkern hvor stygt det er, jeg angrer på at jeg kjøpte det. kastet bort 600kr. har bare lyst til å slutte med det og spise like mye kcal istedenfor.. jeg grøsser ved tanken på neste gang jeg skal ha i meg den driten... og jeg er så sulten, så de må ikke fortelle at det er nok næring i de shakene/suppene for det er det ikke! huff.. Når du drikker næring får du ikke samme metthetsfølelse nei... Lykke til =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.