Gjest overvektig ung jente Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg er jente på 20 år, har egentlig aldri trent noe særlig. Men nå har jeg fått nok av denne kroppen og vil ned i vekt. Tror jeg er ca 10 kg overvektig. Men det ser man bare når jeg er naken, for alle sier at jeg ikke er noe overvektig. Men jeg er alltså det, veier 65 kg og er ikke av de høyeste for å si det mildt. Jeg vil jogge, gå og sykle. Problemet mitt er at jeg får så vondt i "halsen" når jeg blir sliten. skal veldig lite til. Det blir sånn at det er ondt å puste. Er det bare at jeg har dårlig kondisjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jepp, er som regel slik det føles når man har dårlig kondis. Forsøk å begynn i det små, og tren deg sakte opp. Nytter ikke med bråtrening, da blir man bare frustrert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.