berbix Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Føler at livet går til helvete, men jeg har finni en sinnsykt dyr glede. Da slipper jeg å snakke med noen. Kan noen hjelpe meg bort fra automatene, spilte bort 6000 kr. ikveld og 5000kr forrige helg. HJELP!!!!!!!! 0 Siter
Gjest Tristelin@ Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Har vel ikke noe veldig fornuftig å si, annet enn at du må søke hjelp hos lege/psykolog. Det finnes vel selvhjelpsgrupper for spillevhengige også, akkurat som for narkomane og alkoholikere. 0 Siter
Gjest sorimori Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Det finnes en egen "help-line" for folk som lider av spillegalskap. Jeg har ikke tlfnr her, men jeg har sett klistremerker med dette tlfnr på spilleautomater. Der har de kompetanse til å hjelpe deg videre. Du er ikke fortapt :-) Kjempebra at du vil gjøre noe med dette! Det er nok til det beste for deg og de du har rundt deg. Jeg har tidligere selv måttet se på nært hold hvor destruktive slike spilleautomater er. 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Har vel ikke noe veldig fornuftig å si, annet enn at du må søke hjelp hos lege/psykolog. Det finnes vel selvhjelpsgrupper for spillevhengige også, akkurat som for narkomane og alkoholikere. Du må søke hjelp. Spilleavhengighet er etter mitt syn et symptom, og det vil sikkert være det beste å finne ut hva som ligger bak. Ellers vil man nok lett bare "flytte" seg fra den ene avhengigheten til den andre. Lykke til. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Du kan få hjelp hvis du henvender deg til Blå Kors. De har behandling for spilleavhengighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.