Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... er blitt så husredd..så og hørte ting her så jeg sluttet og være hjemme og flyttet nærmest inn hos foreldrene mine... foreldrene mine fikk kontakt med 2 healere som var her og så at 3 stk gikk igjen her og fikk de ut av huset,etter dette har jeg hatt en dyp angst for hele huset og tør ikke være her når det er mørkt..bare tanken på og være her får meg til og bli kvalt av min egen angst...

og på toppen så har jeg kranglet med foreldrene mine og liker ikke og være så avhengi av de...

vuderer og flytte,men føler da at huset har vunnet... er jeg psykotisk eller er det en angst som har satt seg i meg??

jeg tør ikke være i huset sammen med sønnen min heller...og har måttet flyttet pcen ned i stuen så jeg slipper og gå opp i 2 etg.dette er ikke noe tull.....jeg er virkelig livredd for huset mitt..

Gjest sorimori
Skrevet

Vet du hva? Hvis du er så redd, og ikke har vært noe særlig husredd før, så syns jeg du skal flytte. Et hus kan vel ikke vinne! Men det kan du når du blir kvitt angsten :-)

dette er mitt nick
Skrevet

Vil bare si at jeg har det veldig likt som deg. Tør ikke være i leiligheten min jeg heller, mest pga slike ting som du nevner (at folk skal gå igjen/vise seg for meg i leiligheten min). Hvis du nevner slike ting for behandlere så mener de ofte at det er noe litt psykotisk har jeg inntrykk av (ihvertfall fikk jeg medisiner pga det), men jeg mener at det kan være mye mellom himmel og jord som du nødvendigvis ikke trenger å være "gal" for å tro på. Flytt fra huset ditt hvis du har mulighet, det hadde jeg gjort..

Vennlig hilsen en som forstår deg veldig godt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...