Gå til innhold

Hva slags stoff trenger kroppen?

Gjest Veit ingenting jeg

Anbefalte innlegg

Gjest Veit ingenting jeg

Hei!

Jeg lurer litt på hva slags stoffer kroppen trenger? Jeg tror kanskje jeg mangler noen, bl. a fordi jeg mister utrolig mye hår! ikke i dotter eller noe, men hvis jeg grer det eller dusjer, detter det mye av! Og da mener jeg ikke normalt mye, men MENGDER! til og med frisøren kommenterte det da jeg klipte meg... Og da tenkte jeg kanskje jeg manglet noen stoffer som det er i hår? Hva slags stoffer er det i hår, og hva slags mat må jeg spise for å få de i meg?

Og så en annen ting: Nå i vinter har jeg vært veldig sliten og trøtt og har fryst veldig lett... jeg tror kanskje jeg mangler et eller annet stoff for det oxo, kanskje det samme som "hår-stoffet"? Hva slags mat må man isåfall spise for å få det stoffet i seg?

veit dette virka litt rart, men det skader vel ikke å prøve å få svar på noe her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Du kan miste mye hår som et resultat av stress/tretthet.

Ellers mener jeg å huske at det er en eller annen form for Vitamin B som er viktig for hår.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veit ingenting jeg

Har du spiseforstyrrelser?

har ikke spiseforrstyrrelser nei, eller tvert imot... veier kanskje et par kilo for mye, men det gjør meg ingenting:) Jeg tror det heller er det at jeg har litt lite variert kosthold, og at jeg ikke får i meg alle stoffene jeg trenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...