Gjest Veit ingenting jeg Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hei! Jeg lurer litt på hva slags stoffer kroppen trenger? Jeg tror kanskje jeg mangler noen, bl. a fordi jeg mister utrolig mye hår! ikke i dotter eller noe, men hvis jeg grer det eller dusjer, detter det mye av! Og da mener jeg ikke normalt mye, men MENGDER! til og med frisøren kommenterte det da jeg klipte meg... Og da tenkte jeg kanskje jeg manglet noen stoffer som det er i hår? Hva slags stoffer er det i hår, og hva slags mat må jeg spise for å få de i meg? Og så en annen ting: Nå i vinter har jeg vært veldig sliten og trøtt og har fryst veldig lett... jeg tror kanskje jeg mangler et eller annet stoff for det oxo, kanskje det samme som "hår-stoffet"? Hva slags mat må man isåfall spise for å få det stoffet i seg? veit dette virka litt rart, men det skader vel ikke å prøve å få svar på noe her? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hei, Du kan miste mye hår som et resultat av stress/tretthet. Ellers mener jeg å huske at det er en eller annen form for Vitamin B som er viktig for hår. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest observatørkorpset Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har du spiseforstyrrelser? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Vitamin B, sink og selen er godt for hår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veit ingenting jeg Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Har du spiseforstyrrelser? har ikke spiseforrstyrrelser nei, eller tvert imot... veier kanskje et par kilo for mye, men det gjør meg ingenting:) Jeg tror det heller er det at jeg har litt lite variert kosthold, og at jeg ikke får i meg alle stoffene jeg trenger... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oransje Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Vitamin B, sink og selen er godt for hår. Jern.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.