Gjest treneguri Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg ønsker å gå ned i vekt ved hjelp av et normalt kosthold og trening (aerobic, step, spinning og litt styrke på apparater). Men hva bør jeg spise før og etter trening, og når bør jeg spise? Vil helst unngå sportsdrikker... Jeg er forresten jente på 23 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Spis litt fort mat før og etter trening. Altså med høy GI. Men ikke så mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest treneguri Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Spis litt fort mat før og etter trening. Altså med høy GI. Men ikke så mye. Har du noen eksempler på fort mat da? ) Ikke helt peil jeg skjønner du... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har du noen eksempler på fort mat da? ) Ikke helt peil jeg skjønner du... Bananer, brødskiver. Er helt nybegynner selv, men dette var det treningsveilederen min sa til meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke til;) Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Gå inn på: www.trim.no www.trening.no Der står ALT du trenger å vite om både kosthold og trening, både hvis du skal slanke deg eller bare bygge opp musklene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Bananer, brødskiver. Er helt nybegynner selv, men dette var det treningsveilederen min sa til meg. Vil kanskje heller anbefale "treig" mat før trening. Men etter trening derimot, er det helt knall med bananer, rosiner og den slags. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.