Gå til innhold

pappa sier han orker ikke leve mere

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Hva skal jeg gjøre? Pappa er så deprimert at han ikke vil leve mer. Han sier det eneste som gjør at han holder ut er meg og søsteren min. Men vi bor på helt andre kanten av landet så han får aldri se oss. Nå spørs det om han greier få seg jobb i Oslo, nærmere lillesøsteren min.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141352-pappa-sier-han-orker-ikke-leve-mere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Kjære Trrrish. Så forferdelig for deg å bo så langt borte fra din far når han har så store problemer. Jeg har hatt samme med min mor. La oss håpe for deres skyld at din far får jobb nærmere din søster.

Får din far noen behandling for depresjonen sin?

Mvh

Høres ut som en vanskelig situasjon å være i. Jeg har av og til problem med mine foreldre, at de bruker meg "å klage" til og ber meg om å løse problemer for de, men da sier jeg at de bør kontakte for eksempel lege og ikke meg, for det er ikke mitt ansvar. Husk at det er faren ditt sitt ansvar å få hjelp og ikke din skyld at han er deprimert.

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...