Gjest 1881 Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Hjelp!!!går til behandling hos lege for depresjon og tar også tabletter for dette.men i de siste ukene så har jeg begynt å kaste opp hver gang jeg spiser!!!får kjempe mat-kick og fråtser i mat for så å stikke fingeren i halsen.har såvidt tatt opp dette med legen.........!!!men jeg føler meg så forferdelig tykk,tenker på¨mat hele tiden og skjuler meg i alt for store klær så ingen skal se hvor feit jeg egentlig er.......!!!er så slitsomt,jeg vil virkelig ikke gå rundt å bestandig føle meg fæl......!!!jeg er 171 høy og veier 63 kilo...... 0 Siter
Gjest snakk med legen Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Hei, det er fint du går til lege for depresjonsproblemene dine, hun / han har sikkert god kompetanse også på spiseforstyrrelser. Bare fortsett å snakke med legen om tankene dine og problemene i forhold til kropp og mat, så får du sikkert hjelp. Jeg oppfordrer alle til å ikke kommentere vekt og høydeopplysniger i slike innlegg, for det gjør bare vondt værre. 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Ikke hold noe tilbake overfor legen din.Da er det mye vanskeligere for legen og hjelpe deg. Fortell ham/henne om overspisingen og at du kaster opp. Da kan legen lettere vurdere om medisineringen din er riktig.Og om du trenger annen hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.