MaikenL Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 heisann! jeg trenger sårt et råd på et pinlig problem. det har seg slik at jeg går regelmessig i terapi hos psykolog. problemet er bare det at jeg tenner noe enormt seksuelt på psykologer generelt, noe som selvsagt er frustrerende. jeg vet ikke mine arme råd om hva jeg skal gjøre eller hva det skyldes. tør ikke ta det opp med min psykolog. jeg ble faktisk forelsket i min forrige psykolog, har nå fått en ny, men denne gang er det bare seksuell tenning fra min side. det er et problem, fordi jeg søker en psykolog blandt andre mennesker som jeg kan ha seksuell omgang med. jeg tenker på det hele tiden, konstant og jeg blir veldi deppa pga det er en håpløs tanke. og i terapien sitter jeg kun med de tankene om å ha seksuell omgang med terapauten min.håper du tar meg seriøst nå, for dette høres ganske dumt ut, men jeg vet ikke mine arme råd. hvorfor tenner jeg slik, og hvorfor kun på psykologer??? hva skal jeg gjøre?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141367-frustrert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bugge1365380662 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 jeg vet ikke helt om jeg har så mange gode råd og gi deg.Men dette er et velkjent fenomen innenfor terapivirksomhet, og det er terapeuter i høyeste grad klar over. Selv har jeg forelsket meg i både kiropraktoren min, og manuellterapeuten min er heller slett ikke så verst. Dessuten synes jeg Finn Skårderud er veldig tiltrekkende, selv om han strengt tatt er litt for gammel for meg. Så dette er du ikke alene om,og det beste hadde vært om det var mulig å snakke om dette med terapeuten din. Du trenger jo ikke akkurat og ordlegge deg slik at du tenner så voldsomt på ham, men kanskje nærme deg området litt forsiktig. Dette er terapeuter vant med.Og det finnes dessverre noen få som går over grensene, men de fleste har nok vært oppe i situasjonen mange ganger. Og da kan dere snakke om hvorfor det er slik. Det har nemlig ofte sine terapeutiske grunner. Du er i hvertfall helt normal. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141367-frustrert/#findComment-888404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.