Gjest skadet jente Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg har akkurat vært utsatt for en kneskade og må derfor gå på krykker i ganske mange mnd. før trente jeg masse, men nå kan jeg jo ikke det. problemet mitt er vekt. hva kan jeg spise, uten å gå opp i vekt nå som jeg ikke trener? lurte derfor på om det er noen her som kanskje kan svare. tenke å spise dette: to brødskiver med magert pålegg + 2 dl juice til frokost, lunsj og kveldsmat, en middels stor middagsposjon(litt mindre enn normalt) + en ltien sjokoladebit til kaffen. går jeg opp i vekt av dette? høres det ok ut? hilsen jente 20 år, 153cm, 44 kilo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beinhardt. Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Det bør jo finnes øvelser som forbrenner kalorier som ikke belaster beinet ditt, som du kan gjennomføre. I tillegg bør du spise lite/ofte i stedet for mye/sjelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Høres greit ut, men litt mer frukt kanskje? Du trenger forøvrig ikke være redd for å legge på deg, du er 0,5 cm høyere enn meg og 8 kilo lettere og jeg synes jeg er ganske så passe så du må faktisk være temmelig tynn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oransje Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Høres greit ut, men litt mer frukt kanskje? Du trenger forøvrig ikke være redd for å legge på deg, du er 0,5 cm høyere enn meg og 8 kilo lettere og jeg synes jeg er ganske så passe så du må faktisk være temmelig tynn? Nei,hun er ikke tynn i det hele tatt. Jeg er 153 cm høy og veier 46 kg og er akkurat passe.. Men til saken. Spis masse frukt og grønsaker, og ikke spis etter klokka 8-9 på kvelden..Prøv å variere kostholdet, og spis lite, hver tredje time. Ikke småspis! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.