Gjest skadet jente Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Jeg har akkurat vært utsatt for en kneskade og må derfor gå på krykker i ganske mange mnd. før trente jeg masse, men nå kan jeg jo ikke det. problemet mitt er vekt. hva kan jeg spise, uten å gå opp i vekt nå som jeg ikke trener? lurte derfor på om det er noen her som kanskje kan svare. tenke å spise dette: to brødskiver med magert pålegg + 2 dl juice til frokost, lunsj og kveldsmat, en middels stor middagsposjon(litt mindre enn normalt) + en ltien sjokoladebit til kaffen. går jeg opp i vekt av dette? høres det ok ut? hilsen jente 20 år, 153cm, 44 kilo 0 Siter
Gjest Beinhardt. Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Det bør jo finnes øvelser som forbrenner kalorier som ikke belaster beinet ditt, som du kan gjennomføre. I tillegg bør du spise lite/ofte i stedet for mye/sjelden. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Høres greit ut, men litt mer frukt kanskje? Du trenger forøvrig ikke være redd for å legge på deg, du er 0,5 cm høyere enn meg og 8 kilo lettere og jeg synes jeg er ganske så passe så du må faktisk være temmelig tynn? 0 Siter
Gjest oransje Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Høres greit ut, men litt mer frukt kanskje? Du trenger forøvrig ikke være redd for å legge på deg, du er 0,5 cm høyere enn meg og 8 kilo lettere og jeg synes jeg er ganske så passe så du må faktisk være temmelig tynn? Nei,hun er ikke tynn i det hele tatt. Jeg er 153 cm høy og veier 46 kg og er akkurat passe.. Men til saken. Spis masse frukt og grønsaker, og ikke spis etter klokka 8-9 på kvelden..Prøv å variere kostholdet, og spis lite, hver tredje time. Ikke småspis! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.