Stankonia Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hei. jeg er en gutt på 20 og har drevet en stund med styrke trening nå...det jeg lurer på er hvordan jeg får mer markerte muskler?? Føler at jeg er stor nok nå og jeg klarer å bygge masse, men vil gjerne bli litt mer markert...Kan noen hjelpe meg? På forhånd Takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Lavere fettprosent er det du vil ha. Man kan lese dag ut og dag inn for de beste måtene å oppnå det. Du må enkelt og greit slanke deg samtidig som du holder på musklene. Spise litt mindre og/eller trene litt mer utholdenhetstrening i tillegg til styrketreningen er det viktigste. Mye informasjon på nettet ang dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stankonia Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Lavere fettprosent er det du vil ha. Man kan lese dag ut og dag inn for de beste måtene å oppnå det. Du må enkelt og greit slanke deg samtidig som du holder på musklene. Spise litt mindre og/eller trene litt mer utholdenhetstrening i tillegg til styrketreningen er det viktigste. Mye informasjon på nettet ang dette. Men jeg trener utholdenhet ca 6 timer i uka..spiller fotball,jogger osv. Men føler at så fort jeg begynner med skikkelig styrkeløfting igjen så blir kroppen så "bamsete" hvis du skjønner hva jeg mener synch..Også er jeg kanskje litt redd for å miste muskelmasse hvis jeg slanker meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Men jeg trener utholdenhet ca 6 timer i uka..spiller fotball,jogger osv. Men føler at så fort jeg begynner med skikkelig styrkeløfting igjen så blir kroppen så "bamsete" hvis du skjønner hva jeg mener synch..Også er jeg kanskje litt redd for å miste muskelmasse hvis jeg slanker meg... Endrer du kostholdet når du i tillegg trener styrke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Men jeg trener utholdenhet ca 6 timer i uka..spiller fotball,jogger osv. Men føler at så fort jeg begynner med skikkelig styrkeløfting igjen så blir kroppen så "bamsete" hvis du skjønner hva jeg mener synch..Også er jeg kanskje litt redd for å miste muskelmasse hvis jeg slanker meg... Les om deffing på f.eks iform.no "......................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.