Gå til innhold

kutter meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har den siste tiden blitt ut av kontroll.. jeg har aldri hatt problemer å skadet meg på noen måte. dette har desverre endret seg. han jeg er sammen med sier at jeg må fortelle han hva som feiler meg, hva jeg tenker på. men problemet mitt er at jeg vet ikke hvorfor jeg blir å emosjonell som han kaller det for.. jeg begynte for kort tid siden og kutte meg, først små kutt og senere dype blodige kutt som jeg enda har arr etter, og kommer nok å ha det livet ut.. han sier at han er glad i meg og vil ikke at jeg skal kutte meg.. derfor har han tatt ifra meg barberhøvelen min, siden det var den jeg brukte. jeg følte liksom at jeg fikk kontroll over følelsene mine når jeg kuttet meg. og etterpå føltes det ut som at jeg var helt normal.. kjæresten min sier jeg må gå til en psykolog, men jeg er redd. jeg er redd for at de skal medisinere meg og dope meg ned slik at jeg ikke har kontakt med følelsene mine, og dermed ike kutte meg mer.. men hvis jeg fortsetter sånn så vet jeg ikke om jeg en dag kutter for dypt... de sier det er et rop om hjelp.. hva skal jeg gjøre...?

Gjest et tips
Skrevet

Ingen blir å medisinere deg uten at du vil det, med mindre det skulle oppstå en veldig vansklig situasjon.

Det første vil nok være samtaleterapi som kan lære deg å finne andre metoder som kan hjelpe deg med å finne andre mestringsstrategier isteden for å kutte deg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...