Gå til innhold

kutter meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har prøvd å åpne meg og fortelle folk hvordan jeg har det. men dette opplever jeg som svært vanskelig, siden de blir redde, begynner og skrike fordi de synes synd på meg. noen blir fortvilet for at de ikke har sett dette og ikke har hjulpet meg..

jeg vil ikke fortsette slik, men det blir bare sånn.. det er trygt og å gjøre devante tingene, som å kutte meg.. når jeg tenker meg om så har jeg brukt å skade meg tidligere og, ved å dunke ting i hodet og andre ting.. noen ganger vil jeg bare fortele andre hvordan jeg egentlig har det, men med slike reaksjoner blir jeg naturlig nok såret, for jeg føler at det er ingen som skjønner meg.. så hvordan skal jeg få dem til å forstå..?

Gjest Windsong
Skrevet

Noe som hjalp mine venner litt, var da jeg printet ut noen artikler om selvskading til dem fra nettet. Hvis du tar et google søk på "self harm", vil du finne mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...