becky1365380394 Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Sitter her med en dundrene hodepine og kvalme... Er på første dagen med efexor. Tatt en pille av 37,5 mg.. Kan jeg ha fått bivirkninger etter noen timer, eller er det bare å innse at influensa eller noe er under opptur? 0 Siter
Gjest cwig Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Vil tro at det er relativt sannsynlig at dette er bivirkninger av Efexor. 0 Siter
Gjest Zoloft-bruker Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jeg kjenner ikke Efexor, men på Zoloft kom både kvalme og hodepine svært fort den første dagen. 0 Siter
Fine1365379966 Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Vil tro at det er relativt sannsynlig at dette er bivirkninger av Efexor. tror nok det er bivirkninger heldigvis gir de fleste bivirkninger seg etter en tid det er veldig viktig å ta effexor sammen med mat jeg tok effexor uten å spise en gang jeg ble forferdelig kvalm og spydde som bare det 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jeg kastet opp bare halvannen time etter å ha tatt min første 37,5mg tablett, så bivirkningene slår tydeligvis inn rimelig fort..Jeg lå rett ut som ved en vanlig omgangssyke av å ta en slik tablett en kveld, og en til neste morgen, så for meg ble det uaktuelt å fortsette. Men de sier jo at bivirkninger som oftest gir seg etter et par uker, så om du klarer, så hold ut, og kanskje du får den mente virkningen:) 0 Siter
becky1365380394 Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Skrevet 25. mars 2004 tror nok det er bivirkninger heldigvis gir de fleste bivirkninger seg etter en tid det er veldig viktig å ta effexor sammen med mat jeg tok effexor uten å spise en gang jeg ble forferdelig kvalm og spydde som bare det Er helt stresset i kroppen, får jammen ikke sove heller. kan se ut til å bli en hyggelig innkjøringsperiode det her. Er vel bare å bite tennene sammen. 0 Siter
Gjest cwig Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Er helt stresset i kroppen, får jammen ikke sove heller. kan se ut til å bli en hyggelig innkjøringsperiode det her. Er vel bare å bite tennene sammen. Høres veldig ut som de bivirkningene jeg fikk av Efexor. Måtte bare kutte ut etter 5 dager. Går nå på Remeron, og det ser ut til å fungere mye bedre (sover som en stein, og ingen problemer med magen). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.