Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

becky1365380394
Skrevet

Sitter her med en dundrene hodepine og kvalme...

Er på første dagen med efexor. Tatt en pille av 37,5 mg..

Kan jeg ha fått bivirkninger etter noen timer, eller er det bare å innse at influensa eller noe er under opptur?

Skrevet

Vil tro at det er relativt sannsynlig at dette er bivirkninger av Efexor.

Gjest Zoloft-bruker
Skrevet

Jeg kjenner ikke Efexor, men på Zoloft kom både kvalme og hodepine svært fort den første dagen.

Fine1365379966
Skrevet

Vil tro at det er relativt sannsynlig at dette er bivirkninger av Efexor.

tror nok det er bivirkninger

heldigvis gir de fleste bivirkninger seg etter en tid

det er veldig viktig å ta effexor sammen med mat

jeg tok effexor uten å spise en gang

jeg ble forferdelig kvalm og spydde som bare det

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg kastet opp bare halvannen time etter å ha tatt min første 37,5mg tablett, så bivirkningene slår tydeligvis inn rimelig fort..Jeg lå rett ut som ved en vanlig omgangssyke av å ta en slik tablett en kveld, og en til neste morgen, så for meg ble det uaktuelt å fortsette. Men de sier jo at bivirkninger som oftest gir seg etter et par uker, så om du klarer, så hold ut, og kanskje du får den mente virkningen:)

becky1365380394
Skrevet

tror nok det er bivirkninger

heldigvis gir de fleste bivirkninger seg etter en tid

det er veldig viktig å ta effexor sammen med mat

jeg tok effexor uten å spise en gang

jeg ble forferdelig kvalm og spydde som bare det

Er helt stresset i kroppen, får jammen ikke sove heller. kan se ut til å bli en hyggelig innkjøringsperiode det her.

Er vel bare å bite tennene sammen.

Skrevet

Er helt stresset i kroppen, får jammen ikke sove heller. kan se ut til å bli en hyggelig innkjøringsperiode det her.

Er vel bare å bite tennene sammen.

Høres veldig ut som de bivirkningene jeg fikk av Efexor. Måtte bare kutte ut etter 5 dager. Går nå på Remeron, og det ser ut til å fungere mye bedre (sover som en stein, og ingen problemer med magen).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...