ant Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg har en datter på 14 år. Hun har hatt vodt i h. hofta i over 1 år. Har vært i ro med trening i 5 mnd. Er på treningstur i Danmar i helgen. Har fått kramper etter 1 km gange. Bruker Ibux 400 mg, og iser ned hofta. Hvilke andre smertestillende kan jeg anbefale. Sier hun har nedsatt følighet i benet. Er det mulig at nervene ligger i klem ? Søknad om operasjon er sendt Martine Hansen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 -ant Du forteller ikke hva som er galt med din datters hofte, men med en fremtidig operasjon, forstår jeg jo at det må være noe med selve leddet. Såpass mye som hun er plaget, synes jeg du skal ringe til Martina Hansen. Spør om å få snakke med den oversykepleieren som har med venteliste for innleggelser å gjøre. Forklar hvor mye 14-åringen er plaget og hær om mulighetene for å komme på kort varsel når andre melder avbud. Dette er bestandig en brukbar muliget for fortgang. Egentlig har ikke noe god følelse ved å anbefale noe mer smertestillende. Begrens heller aktiviteten enda mer før operasjonen. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.